ایمنی و سلامت در هر محیط کاری ضروریست و اهمیت زیادی دارد. یک محیط کار ایمن و سالم برای آسایش کارکنان، مشتریان و سایز اعضای مجموعه الزامی است. نگرانی ها در مورد ایمنی و بهداشت می تواند از منابع مختلفی از جمله قرار گرفتن در معرض مواد خطرناک، حوادث و روش های کاری نا ایمن ناشی شود.
برای اطمینان از ایمنی و سلامت کارکنان، برای کارفرمایان مهم است که به وضوح این موضوع را درک کنند که چه خطرات ایمنی و بهداشتی در محل کار آنها وجود دارد. کارفرما باید از عواقب احتمالی قرار گرفتن در معرض این خطرات آگاه باشد. کارفرما با شناسایی و کنترل خطرات ایمنی و سلامت محیط کار می تواند از کارکنان خود در برابر بیماری ها، صدمات و مرگ محافظت کند.
قوانین ایالتی مختلفی وجود دارد که بر سلامتی و ایمنی در محل کار حاکم است. این دستورالعمل ها حداقل استانداردهایی را برای کارفرما ایجاد کرده تا از کارکنان در برابر شرایط بالقوه خطرناک محافظت کند. اداره ایمنی و بهداشت شغلی یعنی OSHA، اولین آژانس مسئول اجرای این قوانین است. سازمان های دولتی نیز در اجرای قوانین بهداشت و ایمنی نقش مهمی دارند.